14 Ekim 2010

Yaş 27, yolun 3/1′ i..


Bugün doğmuşum ben, bundan tam 26 sene önce bugün gece 23:15 civarı…
26. yılın ardından 27 dan almaya başlıyorum bugün itibariyle. Laf değil, hakikaten çok hızlı geçiyor anlamıyorsun ne olup bittiğini, lap bi bakmışsın koca adam olmuşsun. Çok dolu dolu geçmiş olmasa da standardın üzerinde olduğunu söyleyebilirim geçen senelerin.. Hep bir özlem hep bir hasret demlemiş her bir kilometremizi. Erken olgunlaşmışız, erken anlamışız anlaşılasıları. Hep “özel” olmuşuz ki bu zaten çok özel. Hayatına girdiğimiz her kimsede bıraktığımız bir adımız ve de en özelinden bir anımız olmuş; ne mutlu… Şöyle dönüp bakıyorum da hakikaten, “olmuş” diyorum. Evet mutlu olduğumu söyleyebilirim rahatlıkla. Neyse, çok derin yapmaya gerek yok zannımca. Bir yaş daha yaşlandık, bir yıl daha yaklaştık sona doğru. Ben gerçi başlıkta 3/1′i demişim ama bakalım, bol keseden atmaca olmuş sanki.? İyi ki doğdun, iyi ki varsın diyenlerimin her daim olması dileklerimle, iyi ki doğmuşum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder