14 Ekim 2010

sevDAĞı..!


Sevdam,..
Yangınlarındayım alev alev, hiç istemedim sönmeyi. yandıkça yanıyor, yandıkça seviyor, yandıkça içiyorum seni içime… En derinime sakladım seni, orada ol, orada kal, orada ver bana hayatımı; avuçlarından..! Damla damla akıyorum içine,..
Kara kara sevdalardan gelmişim ben; öyle zannetmişim. Yeni yeni anlıyorum, ben aslında hiç sevmemişim ki..! Ben seni sevmişim, yüreğinde bulmuşum yüreğimin yarısını. Ellerinden bağlanmışım hayata, suyum olmuş, aşım olmuş, Aşkım olmuş; dönüm bakmışım ki arkama koca bir dağ olmuşsun bana koca koca sevdalardan… Şimdilerde sevDAĞı’nın gölgesinde dinliyorum gönlümün aşk mırıldanışlarını.
Söz müzik bana ait nefesler almışım; düzenleme hep sana ait… Ben yazıp ben yönetmişim içimdeki destanı; yaktığım şehirlerin günahları hep sana ait; geri kalan herşeyin bana..!
Dün benimleydin, bugün benimlesin, yarınlarımın güneşi de gene sensin benim. Yoluna yüz sürmüşüm, “helal” demişim ben sana artık,. İyi ki varsın, sonrasında da hep olasın melek yüzlüm…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder