24 Şubat 2011

sezai paracıkoğlu...



usta bu adam nasıl bir adammış böyle ya...


çok yakın bi dostumun önerisiyle gittik filme eşimle. Önce yalnızca biz vardık salonda ve 5 dakika sonra gelen diğer çiftle birlikte yani 4 kişi izledik koca salonda. Gitmeden önce özellikle hiç okumadım yorumları ki beni önyarMAsın diye. Neyse, filmi bitirdik. Issız Adam'dan bu filme kıyasla daha fazla etkilenmiştim ama gene de melankolik rüzgarlar esmedi değil içimizde..


beni asıl çarpan bu sezai paracıkoğlu oldu. dizilerden falan görmüşlüğüm vardı ama hangilerinde olduğunu hatırlayamayacak kadardı. bu videodaki sahne beni "en fena" etkileyen sahne oldu sanıyorum. adamın sesinde çok enteresan bir tını var. seni alıyor; sallıyor, dağıtıyor ve sonra da savurup atıyor kül misali acımasızca. nerelerden toparlanıyorsun bilemiyorsun.. çok başarılı, sadece bu adamın sesi için bile gidebileceğimi anladım filmden sonra; tavsiyedir bu arada.. film için beş şarkı yapmış bunu kullanmışlar sadece. diğerlerini yutubdan izleyebilirsiniz ki bence kesinlikle izleyin zaten. lafın özü bu adama dikkat. 


gidin bu filme ve bişeyleri tazelerken yüreğinizde; bu enfes sesli adamı da dinleyin taaa içerlerden...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder